VPVKAC klientus pieņem un sniedz interesējošo informāciju katru darba dienu
Dārza ielā 3, Smiltenē, Smiltenes novadā, LV-4729

Darba laiks:
P. 8:00 – 18:00
O. 8:00 – 17:00
T. 8:00 – 17:00
C. 8:00 – 17:00
P. 8:00 – 16:00
bez pusdienu pārtraukuma

Smiltenes novada VPVKAC mērķis ir sniegt informāciju un konsultēt apmeklētājus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī sniegt konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem un valsts iestāžu e – pakalpojumu lietošanu.


Informāciju un konsultācijas var saņemt:


Valsts iestāžu pakalpojumi

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra – VPVKAC speciālisti pieņem iesniegumus VSAA pakalpojumiem, sniedz informāciju par e-pakalpojumiem un sniedz palīdzību darbam portālā www.latvija.lv
Katru otrdienu VSAA speciālisti klientus pieņem klātienē.

Valsts ieņēmumu dienests – VID speciālisti katru darba dienu pieņem klientus klātienē.

Valsts zemes dienests - VPVKAC sniedz konsultāciju par e-pakalpojumiem.
Katru pirmdienu klientus pieņem VZD speciālisti klātienē.

Uzņēmumu reģistrs- VPVKAC speciālisti sniedz konsultāciju par e-pakalpojumiem un sniedz palīdzību darbam portālā www.latvija.lv.

Nodarbinātības valsts aģentūra -  VPVKAC speciālisti sniedz konsultāciju par e-pakalpojumiem un sniedz palīdzību darbam portālā www.latvija.lv.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - VPVKAC speciālisti sniedz konsultāciju par e-pakalpojumiem un sniedz palīdzību darbam portālā www.latvija.lv.

Valsts darba inspekcija – VPVKAC speciālisti sniedz konsultāciju par e-pakalpojumiem un sniedz palīdzību darbam portālā www.latvija.lv.

Lauku atbalsta dienests - VPVKAC sniedz konsultāciju par e-pakalpojumiem.
 

Smiltenes novada Valsts un pašvaldības vienotajāklientu apkalpošanas centrā:

  • Sniedz vispārīgu informāciju un konsultācijas par Smiltenes novada pašvaldības kompetencē esošajiem jautājumiem;
  • Sniedz informāciju par Smiltenes novada domes pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem;
  • Noformē mutvārdu iesniegumus rakstveidā;
  • Pieņem un reģistrē klātienēiesniegtosdokumentus, kas adresēti Smiltenes novada domei, struktūrvienībām, amatpersonām, deputātiem, iestādēm;
  • Sniedz informāciju par pašvaldības administrācijas speciālistu, amatpersonu un Smiltenes novada deputātu pieņemšanas laiku un vietu;
  • Izsniedz rakstiskas atbildes (lēmumus, izziņas u.c. dokumentus) uz iesniegtajiem iesniegumiem;
  • Sniedz informāciju par nepieciešamo dokumentu noformēšanu iesniegšanai Smiltenes  novada Domei.
     

Ērtākai saziņai ar pašvaldību iesakām izmantot elektroniskos saziņas līdzekļus:

Elektroniski parakstīts dokuments jānoformē atbilstoši Ministru kabineta 2005. gada 28. jūnija noteikumiem Nr. 473 un jāparaksta ar drošu elektronisko parakstu.

Pašvaldība vienas darbdienas laikā nosūta iesniedzējam paziņojumu par elektroniskā dokumenta saņemšanu uz elektroniskā pasta adresi, no kuras dokuments nosūtīts.

Pamācība „Kā oficiāli sazināties ar iestādi elektroniski?

 

 

Pēdējās izmaiņas: 23.02.2017 16:06:02
Copyright © 2011 Smiltenes novada dome. All Rights Reserved.
Pārpublicējot informāciju, atsauce uz Smiltenes novada domi ir obligāta!
Web design & programming: SIA LaGET
             
             
« Februāris 2017 »
30
31
1
2
3
45
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
1718
19
20
21
22
23
2425
26
27
28
1
2
3
4
5
 
 
 
 
 
 
 
Operatīvās rīcības dienests